Facebook

Informacje prasowe

Eurocash wydał podręcznik by wspierać tradycyjne sklepy spożywcze

2005-08-02
Eurocash wydał podręcznik by wspierać tradycyjne sklepy spożywcze

Zawiera wiele praktycznych rad dla właścicieli sklepów w zakresie  między innymi: aranżacji sklepu w zależności od sposobu obsługi i rozmiaru sklepu, wyboru asortymentu, zarządzania towarami i wizualizacją.  Przewodnik przekazuje praktyczną wiedzę rynkową  dla celów profesjonalnego zarządzania sklepami detalicznymi, pomaga efektywnie zorganizować sklep, zwiększyć jego konkurencyjność, a w ślad za tym obroty i rentowność.

Wydanie podręcznika jest jednym z elementów strategii Eurocash S.A. wspierania małych i średnich sklepów spożywczo-chemicznych. Dystrybucja w nakładzie 60.000 sztuk pozwoliła na dotarcie do znaczącej części podmiotów tego sektora. Wierzymy, że jego wydanie przyczyni się do modernizacji tradycyjnego handlu i zwiększenia jego konkurencyjności.

Eurocash jest jedyną w Polsce ogólnopolską siecią dyskontowych hurtowni typu Cash & Carry, prowadząca 92 placówki. Pod względem wartości sprzedaży Eurocash plasuje się w pierwszej trójce hurtowni w Polsce. Sieć hurtowni Eurocash obsługuje ponad 60 tys. klientów w małych i  średnich miastach (powyżej 25 tys. mieszkańców).

Eurocash jest również franczyzodawcą sieci sklepów „abc”, największej pod względem liczby placówek sieci lokalnych sklepów spoywczych, liczącej na koniec czerwca 2005 r. ponad 2000 sklepów.

Drukuj do góry ↑