Facebook

Informacje prasowe

Rusza „MEGALOTERIA – po sąsiedzku” Grupy Eurocash

2013-09-02
Rusza „MEGALOTERIA – po sąsiedzku” Grupy Eurocash

 

RUSZA NAJWIĘKSZA LOTERIA W HISTORII POLSKIEGO HANDLU

EUROCASH WSPIERA RODZINNE BIZNESY

Eurocash inwestuje w rodzinne biznesy i daje kolejne narzędzie do rozwoju lokalnym przedsiębiorcom.Dzięki największej w historii polskiego handlu „MEGALOTERII – po sąsiedzku” obejmującej niemal 10 000 sklepów Eurocash chce zapewnić przewagę konkurencyjną właścicielom sklepów franczyzowych.

 

W „MEGALOTERII – po sąsiedzku”, która rozpoczyna się 2. września, weźmie udział większość sklepów abc, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, Gama oraz Euro Sklep. Wystarczy, że konsument na codzienne zakupy wyda jedynie 10 złotych i jednocześnie na paragonie znajdą się co najmniej 3 produkty promocyjne ze specjalnego katalogu loterii. Co miesiąc do wygrania dla konsumentów jest 20 samochodów Skoda Citigo. „MEGALOTERIA – po sąsiedzku” będzie wspierana ogólnopolską kampanią telewizyjną.

- Konsument woli kupować blisko domu, w sklepie, do którego ma zaufanie i jest do niego przywiązany. Lokalnym sklepom często brakuje jednak nowoczesnych narzędzi marketingowych do walki na konkurencyjnym rynku. „MEGALOTERIA – po sąsiedzku” Grupy Eurocash jest więc z jednej strony odpowiedzią na potrzeby konsumentów, a z drugiej strony daje właścicielom sklepów efektywne narzędzie do zdobywania przewagi na lokalnym rynku. To początek długofalowej inwestycji promocyjnej we wspieranie lokalnych sklepów w Polsce – mówi Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.

 

Franczyzobiorcy niemal 10 000 sklepów biorących udział w promocji otrzymają pełne wsparcie akcji również w samym sklepie, w tym niezbędne materiały promocyjne oraz logistykę.

- To właśnie dzięki synergii działań wszystkich sieci franczyzowych Grupy Eurocash nasi franczyzobiorcy mogą wziąć udział w największej w historii polskiego handlu detalicznego akcji promocyjnej, bez efektu skali nie byłoby to możliwe – dodaje Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash.

Drukuj do góry ↑