Facebook

Wydarzenia

Nowa edycja MEGALOTERII Grupy Eurocash

2014-04-25
Nowa edycja MEGALOTERII Grupy Eurocash

W nowej edycji MEGALOTERII, podobnie jak w loterii trwającej od września 2013 do stycznia 2014, udział weźmie większość sklepów abc, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, EuroSklep oraz Gama. Akcja promocyjna obejmie ponad 8.300 placówek i potrwa do września br.

Aby wziąć udział w MEGALOTERII, wystarczy, że konsument zrobi zakupy za zaledwie 10 zł, a na paragonie znajdzie się przynajmniej jeden produkt ze specjalnej gazetki promocyjnej. Po zakupie należy już tylko wypełnić kupon loteryjny, wrzucić go razem z paragonem do specjalnej urny i… trzymać kciuki za losowanie.

MEGALOTERIA to jedno z wielu nowoczesnych narzędzi, jakie Grupa Eurocash oferuje swoim klientom, czyli tradycyjnym sklepom detalicznym, wspierając ich rozwój i budowę przewagi konkurencyjnej na lokalnym rynku. – Dzięki tej akcji, lokalni przedsiębiorcy, którzy najczęściej dysponują ograniczonymi własnymi budżetami marketingowymi, a muszą walczyć o klientów z sieciami dyskontów oraz hipermarketami, otrzymują od nas wsparcie m.in. w postaci kampanii reklamowej w ogólnopolskiej telewizji. Z kolei konsumenci, robiąc zakupy w swoim lokalnym sklepie, mogą uczestniczyć w największej loterii polskiego handlu detalicznego – mówi Luis Amaral, prezes Eurocash.

Tylko w pierwszym tygodniu trwania MEGALOTERII, czyli do końca kwietnia, Grupa Eurocash planuje emisję ponad 1.100 spotów telewizyjnych reklamujących loterię. Biorący udział w promocji franczyzobiorcy otrzymają ponadto pełne wsparcie akcji w samym sklepie, w tym niezbędne materiały promocyjne oraz logistykę.

– Do sklepów uczestniczących w pierwszej edycji MEGALOTERII dostarczyliśmy 310 ton materiałów promocyjnych. Dzięki reklamie w ogólnopolskiej telewizji dotarliśmy do niemal 30 milionów konsumentów. Do zwycięzców odjechało 100 samochodów Skoda Citigo. Ponadto wręczyliśmy nagrody za zaangażowanie dla pracowników 100 sklepów biorących udział w promocji – po 1000 zł dla personelu każdej zwycięskiej placówki podsumowuje Piotr Janiszewski, Menadżer ds. PR Grupy Eurocash.

W nowej edycji MEGALOTERII Grupa Eurocash również zamierza nagradzać zarówno konsumentów, na których czeka 100 samochodów Seat Mii, jak i franczyzobiorców.

Dwukrotnie w czasie trwania MEGALOTERII 250 sklepów, w których wrzuconych zostanie najwięcej kuponów loteryjnych, otrzyma po 1000 zł dla załogi sklepu. W sumie do rozdania będzie zatem 500 takich bonusów.

Ponadto, pięć razy w czasie trwania MEGALOTERII, 20 sklepów, które osiągną największą sprzedaż produktów promocyjnych w przeliczeniu na 1 metr kwadratowy, otrzymają po 1000 zł na promocję sklepu. Łącznie Eurocash rozda więc 100 takich nagród.

Więcej informacji na temat MEGALOTERII na stronie internetowej www.megaloteria.tv. Zapraszamy także do obejrzenia spotu reklamowego w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NoJbeEW_nvY

Drukuj do góry ↑