Facebook

Wydarzenia

Faktoria Win: już 4500 sklepów z winnym regałem

2018-03-12
Faktoria Win: już 4500 sklepów z winnym regałem

Faktoria Win to rozwijany przez Grupę Eurocash projekt, który w ciągu 4 lat zrewolucjonizował sprzedaż win stołowych w małych i średnich sklepach, znacząco przyczyniając się do wzrostu sprzedaży tej kategorii w placówkach małoformatowych. W ramach współpracy z właścicielami niezależnych sklepów, Faktoria Win zapewnia specjalny regał na wino, tematycznie podzielony na pięć okazji, w związku z którymi Polacy najchętniej kupują wino: Do posiłku, Na prezent, Na randkę, Relaks i Z przyjaciółmi. Każda obejmuje wyselekcjonowane wina różniące się od siebie smakiem, kolorem, aromatem i ceną. Asortyment Faktorii Win obejmuje obecnie około 500 pozycji.

W całej Polsce jest już 4500 sklepów z winnym regałem Faktorii Win. Pierwszy pojawił się w listopadzie 2013 r., a najnowszy stanął w ostatnich dniach w sklepie Społem mieszczącym się w nowym centrum handlowym Rondo Wiatraczna na warszawskiej Pradze.

Od początku powstania konceptu Faktoria Win Polacy sięgnęli po blisko 15 mln milionów butelek ze specjalnie zaprojektowanych regałów, a tylko w 2017 r. wartość sprzedaży sięgnęła 100 mln zł.

Faktoria Win to nie tylko specjalne regały z bogatym wyborem win stołowych. Klienci mogą również skorzystać z przepisów i porad, a także z serii kursów wiedzy o winie, jakie są publikowane w bezpłatnym Magazynie Faktorii Win. Jego poszczególne numery dostępne są także w wersji elektronicznej na stronie internetowej faktoriawin.pl. Projekt Faktorii Win został nagrodzony w prestiżowych konkursach marketingowych, m.in. Effie i Innovation AD.

Drukuj do góry ↑