Facebook

Informacje ogólne

Poznaj naszych klientów - kliknij na zdjęcie i dowiedz się o nich więcej

Z przyjemnością przedstawiamy ludzi, którym się powiodło. Dzięki swej przedsiębiorczości i pracowitości skutecznie konkurują z rywalami na rynku, a my ich w tym wspieramy!


Pani Maria, właścicielka sklepu abc

Jestem związana z handlem od… 1995 roku.
Wybrałam Grupę Eurocash, ponieważ… zachęciły mnie dobre ceny, które oferuje.
Wygrywam z konkurencją, gdyż… staram się słuchać klientów, spełniać ich oczekiwania i inwestować.
Moje motto w prowadzeniu biznesu brzmi… Porządnie albo wcale
Bardziej niż cokolwiek innego motywuje mnie… współpraca z pracownikami czego efektem jest zadowolenie klientów. Negatywne opinia mobilizują mnie do dalszego działania.
Najbardziej dumna jestem z… planów, które udało się nam zrealizować, czyli z budowy dwupoziomowego sklepu samoobsługowego, z szerokim asortymentem spożywczym i przemysłowym, a szczególnie z dużym działem żywności naturalnej.
Mój przepis na sukces to… szkolenia i wprowadzania zmian w odpowiednim czasie.
W pracy z klientem najważniejsza jest… umiejętność wsłuchania się w jego potrzeby.

Pan Michał, właściciel sklepu abc

Jestem związany z handlem od… 1998 roku.
Wybrałem Grupę Eurocash, ponieważ… oferuje dobre ceny i szereg narzędzi wspierających prowadzenie biznesu.
Wygrywam z konkurencją, gdyż… wkładam bardzo dużo pracy i serca w to, co robię.
Moje motto w prowadzeniu biznesu brzmi… bądź w porządku względem Klienta, a On to doceni.
Bardziej niż cokolwiek innego motywuje mnie… miłość do tego, co robię.
Najbardziej dumny jestem z… moich dzieci i żony oraz z rozkwitu mojej firmy.
Mój przepis na sukces to… wkładać serce w to, co się robi.
W pracy z klientem najważniejsza jest… aby starać się spełnić Jego oczekiwania – tak, by po wyjściu ze sklepu czuł się zadowolony. Wówczas jest to nasz wspólny sukces, mój i Jego.

Pan Witold, właściciel sklepu abc

Jestem związany z handlem od… 20 lat.
Wybrałem Grupę Eurocash, ponieważ… oferuje tanią franczyzę marki abc, szeroki asortyment towarów oraz niskie ceny. Istotna jest także ilość hurtowni oraz ich lokalizacje - blisko mojego punktu handlowego.
Wygrywam z konkurencją, gdyż… podstawą handlu jest cena - stale trzeba być konkurencyjnym i szukać takich rozwiązań, aby przyciągać klientów. W dobie supermarketów oraz mniejszych sieciowych sklepów nie można pozwolić sobie na wysokie marże na sprzedawanych produktach.
Moje motto w prowadzeniu biznesu brzmi… zarabiać pieniądze.
Bardziej niż cokolwiek innego motywuje mnie… satysfakcja z wyników handlowych mojego sklepu i większy zarobek, który można przeznaczać na realizowanie swoich marzeń.
Najbardziej dumny jestem z… przetrwania 20 lat na rynku przy nieustającej rywalizacji z większymi sklepami.
Mój przepis na sukces to… czujność biznesowa oraz innowacyjność. Progres jest najważniejszy.
W pracy z klientem najważniejsza jest… budowanie długofalowych relacji, czyli gromadzenie bazy stałych klientów.

Pan Jerzy, właściciel sklepów Delikatesy Centrum

Jestem związany z handlem od… dzieciństwa.
Wybrałem Grupę Eurocash, ponieważ… moim zdaniem jest to najlepszy dystrybutor FMCG w kraju (pod względem stopnia realizacji zamówień i doboru odpowiedniego asortymentu). Jednocześnie jest to najlepszy operator sieci handlowych – oferuje liczne szkolenia (Akademia Umiejętności), program Tajemniczy Klient oraz stałą dbałość o sklepy i ich rozwój.
Wygrywam z konkurencją, gdyż… w dużej części to zasługa Eurocashu i sieci Delikatesy Centrum -  ich dbania o rozwój sklepów oraz o to, aby były one konkurencyjne. Druga połowa sukcesu zależy od nas samych – czy wykorzystamy odpowiednio to, co dostajemy od franczyzodawcy, dodając do tego nasze doświadczenie, ciężką pracę i stałe rozwijanie się w kierunku zadowolenia klienta.
Moje motto w prowadzeniu biznesu brzmi… podobnie jak motto sieci. Delikatesy Centrum mają motto „Franczyzobiorca na pierwszym miejscu”, a ja – „Klient jest najważniejszy” lub inaczej - „Klient na pierwszym miejscu”.
Bardziej niż cokolwiek innego motywuje mnie… zdobywanie klientów i ich zadowolenia.
Najbardziej dumny jestem z… mojej żony i dzieci.
Mój przepis na sukces to… zawsze być lepszym i oferować coś więcej niż konkurencja.
W pracy z klientem najważniejsza jest… zadowolić go lepiej niż konkurencja i sprawić, aby wracał do nas całe życie.

Pan Robert, właściciel sklepów Delikatesy Centrum

Jestem związany z handlem od… 1992 roku.
Wybrałem Grupę Eurocash, ponieważ… Co ja mam tutaj napisać i nie skłamać?  ? Powodów jest wiele, a najważniejsze jest to, że: „Sukcesywnie i szybko doskonali poszczególne elementy warsztatu Dostawcy Hurtowego i systemu zwanego Franszyzą Partnerską, co jednak nie oznacza że doskonałość takową  już osiągnął  ?)„
Wygrywam z konkurencją, gdyż… słucham i obserwuję uważnie naszego Franczyzodawcę, a następnie powielam jego model funkcjonowania i działania ? A  tak na poważnie to – stwierdzenie powyżej jest bardzo istotnym elementem i na pewno pierwszym zaraz po inwestowaniu w komunikację z Klientem i realizację jego potrzeb.
Moje motto w prowadzeniu biznesu brzmi… Dbaj o interesy innych - Klientów, Pracowników, Dostawców, Franczyzodawcy, a wtedy Oni także będą dbali o Twoje interesy.
Bardziej niż cokolwiek innego motywuje mnie… dążenie do poczucia bezpieczeństwa i stabilności.
Najbardziej dumny jestem z… tego jak wielu mam wspaniałych i wyjątkowych Pracowników, dzięki których zaangażowaniu osiągamy sukcesy jako Spółka.
Mój przepis na sukces to… „Zawsze wybieraj najmniejszą dostępną łyżeczkę, a na pewno nigdy nie będziesz głodny.”
W pracy z klientem najważniejsza jest… „Realizacja wyższych potrzeb każdego Klienta jako Człowieka”

Pan Sylwester, właściciel sklepów Delikatesy Centrum

Jestem związany z handlem od… 1997 roku. Po zakończeniu edukacji o profilu handlowym, zacząłem pracować jako przedstawiciel handlowy w najprężniej rozwijającej się wtedy firmie handlowej - "CARMENT". Mój pierwszy sklep  o wielkości 130 m2 sali sprzedaży otworzyłem w Ciężkowicach w 2001 roku.
Wybrałem Grupę Eurocash, ponieważ… jest mocnym, pewnym i solidnym partnerem handlowym, daje gwarancję sukcesu i nieograniczone możliwości rozwoju.
Wygrywam z konkurencją, gdyż… sklepy  Delikatesy Centrum  są bardzo dobrze postrzegane przez naszych klientów. Bardzo mocną stroną naszych sklepów są stoiska świeże, mamy dobrze wyszkolony i fachowy personel, mocną uwagę przywiązujemy do czystości i wizerunku sklepu. Bierzemy także czynny udział w życiu społeczności gminnej poprzez pomoc finansową i materialną.
Moje motto w prowadzeniu biznesu brzmi… "Patrzymy zawsze do przodu, a z porażek wyciągamy wnioski."
Bardziej niż cokolwiek innego motywuje mnie… odnoszony sukces i poczucie zrobienia czegoś lepszego.
Najbardziej dumny jestem z… mojej rodziny i sukcesów w pracy zawodowej.
Mój przepis na sukces to… wytrwałość w dążeniu do celu, wyciąganie wniosków i nie powtarzanie błędów oraz solidność i dyscyplina.
W pracy z klientem najważniejsza jest… uczciwość, relacja i docenianie jego potrzeb.

Pan Grzegorz, właściciel sklepu Best Way

Jestem związany z handlem od… 1995 r.
Wybrałem Grupę Eurocash, ponieważ… oferuje dobre warunki zakupu.
Wygrywam z konkurencją, gdyż… mam sklep w dobrym miejscu, jestem młody i piękny :)
Moje motto w prowadzeniu biznesu brzmi… „Zadowolony Klient”.
Bardziej niż cokolwiek innego motywuje mnie… praca i osiąganie sukcesu.
Najbardziej dumny jestem z… otwarcia sklepu w okresie trzech tygodni.
Mój przepis na sukces to… systematycznie i konsekwentnie dążyć do celu.
W pracy z klientem najważniejsze są… relacje.

Pan Maciej, właściciel restauracji Miodziojadło

Moja przygoda z gastronomią rozpoczęła się w 2008 roku wtedy, kiedy otworzyłem swoją pierwszą restaurację „Miodziojadło” w Luboniu. 
Wybrałem Grupę Eurocash, ponieważ… zawsze znajdę to co potrzebuję, mam bardzo dobry dojazd i przede wszystkim ma korzystne ceny.
Wygrywam z konkurencją, gdyż… poprzez wysoką jakość, a niską cenę zyskuję większe zadowolenie klienta, dzięki temu wygrywam z konkurencją.
Moje motto w prowadzeniu biznesu brzmi… „Tu jadamy jak u mamy”! Dobry smak ma nam się kojarzyć z dzieciństwem, z pysznymi obiadami w gronie najbliższych.
Bardziej niż cokolwiek innego motywuje mnie… przede wszystkim zadowolenie klienta i dobre zdanie o mojej restauracji, co przekłada się na wzrost dochodów, lepsze wynagrodzenia moich pracowników, którzy wydajniej pracując w dobrej atmosferze sprawiają, że restauracja dobrze funkcjonuje.
Najbardziej dumny jestem z… ze swoich pracowników. To dzięki ich umiejętnościom, współpracy z innymi pracownikami i realizowaniem pomysłów, razem osiągamy sukces.
Mój przepis na sukces to… hmmm… To moja słodka tajemnica.
W pracy z klientem najważniejsza jest… dobry kontakt i spełnianie jego oczekiwań.

Masz dodatkowe pytania lub chcesz skorzystać z naszych usług?

Zapytaj o ofertę
Drukuj do góry ↑